Reklama nieruchomości kierunkowa – jak wygląda

Reklama nieruchomości kierunkowa – jak wygląda

Ostatnie lata spowodowały zastój na rynku nieruchomości w naszym kraju, dotyczy to praktycznie wszystkich rodzajów nieruchomości, nawet tych położonych w atrakcyjnych miejscowościach, jak na Mazurach czy nam Bałtykiem. Taka sytuacja powoduje z jednej strony obniżanie cen zarówno mieszkań, jak tez domów czy działek różnego przeznaczenia – wiadomo, komu bardzo zależy na sprzedaży, obniża cenę do poziomu mniejszego niż konkurencyjne oferty. Z drugiej strony osoby decydujące się na sprzedaż nieruchomości mają w czym przebierać, nie spieszą się zupełnie, czasem nawet taka sytuacja powoduje, że nawet zdecydowani na kupno domu czy działki bardzo długo zwlekają z ostateczna decyzją – po prostu jest tak wiele ciekawych ofert, że trudno jest się zdecydować na ta ostateczną i zawsze jest nadzieja, że może coś jeszcze bardziej atrakcyjnego cenowo się trafi. Dlatego osoby sprzedające nieruchomości muszą maksymalnie skupić się na reklamie swojej oferty – czy to sprzedając nieruchomość samodzielnie, czy we współpracy z agencja nieruchomości. Na pewno warto jest kierunkowo stosować formy reklamy, do tych środowisk czy miejsc, gdzie akurat są ludzie z zasobnym portfelem i akurat poszukują atrakcyjnej nieruchomości. Działając w myśl tej zasady można stwierdzić, że sprzedając atrakcyjna działkę czy dom na Mazurach największy nacisk trzeba położyć na poszukiwanie kupca z rejonu Warszawy, bowiem jak dotychczas 70 procent wszystkich transakcji w tym rejonie to nabywcy właśnie z W-wy i okolic.

[Głosów:1    Średnia:5/5]